Sunday, April 01, 2007

Lost in het Oost


Lost in het Oost, sau despre gaste si zgarie-nori

Adica in englolandeza, pierdutzi in Est. Deoarece contemplam ideea inchirierii unui apartament ne/semi-mobilat, sambata am vrut sa mergem la IKEA ca sa ne facem o idee despre cat ar costa mobilarea unui apartament. Drumul, pe harta, el era destul de drept, practic paralel cu strada principala de langa noi. Estimarea navigatorului sef era de 20 de minute. Cert e ca dupa o ora si 50 de minute eram in fatza la IKEA... O deviatie de un grad azi e un continent maine, dar a meritat, dupa cum sper ca se poate vedea din poze (am facut cam 300, deci rabdare sau slide-show).
Pe drumul de intoarcere am realizat ca iesisem din Amsterdam chiar, si o buna bucata de drum am facut-o intre autostrada si linia de tren.

In alte stiri: saptamana trecuta am urmat un curs la Optiver despre trading, piatza financiara etc. Foarte interesant in general, dar si cu unele momente plictisitoare. Cursul s-a tzinut aproape de gara Amsterdam Central, practic la aceiasi distantza de acasa pentru mine, intr-un fel de hotel sau ceva de genul asta, si a fost tzinut de o firma de consultanta financiara care si o "academie", adica un departament de training. S-a incheiat vineri seara cu niste bautura in lounge (la Mercurius) si o cina la un restaurant frantuzesc foarte meseriash langa Warmoesstraat. Cateva poze sunt aici (primele 20).

Stiri interne: ieri am avut in vizita pe Kinga, Barry si Pranjal; am gatit (spaghetti bolognese, pui rogan josh - Pranjal nu mananca vaca, si trei feluri de legume), am baut gramezi de vin si bere si am barfit ca la carte. A fost foarte misto chiar, pacat ca era duminica si la 11:30 au plecat acasa.

Acu tre sa fug ca mergem sa vedem niste apartamente.