Sunday, March 25, 2007

Rotterdam dupa meci

Azi am fost intr-o vizita la Rotterdam, sa ne intalnim cu Costin si Cristina. O ora cu trenul de Amsterdam, prin Leiden si Den Haag (Haga). Poze aici.
Dupa ce-am incercat vreo 7 minute sa bagam bagajele familiei Riciu in cutiile din gara, am luat-o pe jos inspre ceva numit Boerse, aparent o zona de shopping sau ceva, unde am baut niste cafele/beri la o terasa, vremea fiind foarte frumoasa. Getuta si-a luat, dupa luni de cautari, un rucsac nou.
Am dat o raita pana la apa, si apoi am mers in Bazar, versiunea Rotterdam. E mai mic si mai putin impresionant ca cel din Amsterdam, mancarea e insa la fel de buna :) Dupa ce ne-am imbuibat ca niste purcei cu "Noord Afrikaanse specialiteits" am bagat ca nebunii sa prindem trenul inapoi spre Amsterdam, de data asta pe alt traseu, prin Gouda.
Nu mare lucru de povestit deci, orasul e frumusel asa, arhitectura moderna...
Noapte buna!

No comments: