Sunday, September 16, 2007

Frankfurt


Deutsche Börse & Apfelwein
Saptamana trecuta am fost Miercuri si Joi la Frankfurt pe Main, intr-o vizita de lucru la Deutsche Börse. Tehnic a fost foarte interesant, dar nu pot sa povestesc nimic...
In rest, orasul e simpatic si micutz (mai mic decat Amsterdam). Miercuri am iesit cu account manager-ul Optiver sa mancam, bem si veselim. Am fost la un restaurant indian (Taj Mahal - doh!) unde indivizii faceau lista de mancaruri principale in trei variante: pui, miel si ... VACA! Incredibil!
In afara de asta aparent aveau ceva cu baia. Cand am intrat am mers direct spre capatul restaurantului, unde se aflau vreo trei indieni care au inteles imediat ca vreau la toaleta. Drept urmare, unul din el, foarte amabil, imi arata cu degetul spre usa de la buda si zice convins: "Kitchen!" :)
Cand plecam, am mers din nou la toaleta, si ajungand din nou langa usa de la baie si langa unul dintre chelneri, ii fac semn sa ne faca nota si zic "Can we have the bill please". La care el se uita la mine putzin tulburat, arata cu un deget spre usa de la baie si zice: "In here?... or ... at the table?" :)

Anyway, dupa indian am fost intr-un local tipic german, Wagner (vedetzi website pentru poze & atmosfera). Locul e o taverna care serveste prin excelentza vin de mere (cidru), foarte bun in felul lui, si diferit de cidrul irlandez sau englezesc de care am baut pana acum. Acolo ne-am intins cateva ore, si am scapat si niste schnaps-uri printre paharele de vin...


I CAN HAS CHEEZBURGER?
lolcats sunt imagini tembele cu pisici. Multe m-au facut sa rand cu lacrimi.
lolcats funny cat pictures
Gasitzi aici http://www.flickr.com/photos/kittieth/ si desigur acolo unde a inceput totul, http://www.lolcats.com/, http://icanhascheezburger.com/ cu o scurta si informativa introducere aici. Enjoy!

1 comment:

Alexandru said...

Super faine pozele cu matzele :D.