Wednesday, October 24, 2007

O saptamana lunga

Pentru fani, vine dupa o luna si mai lunga :p

Oricum. Mic rant: google e frumos si destept, dar daca s-a prins ca esti roman, dracii te-au luat, incearca sa schimbi inapoi interfatza pe engleza, daca potzi. Cine s-a ginit sa zica si mia, ca m-am saturat de "Tablou de bord" si alte alea, la care ma uit uneori ca prostu si fac un efort sa inteleg ce kkt de link e ala pe care apas.

Craciun
Se pare ca mergem la Viena cu familia Serafimescu. Daca iese, cred ca o sa fie misto.

Lunga
De ce e lunga saptamana? Nici n-a inceput bine, e abia miercuri. E, pentru ca Getuta a plecat la Bucuresti martzi si vine abea luni. Which sucks. Pe de alta parte, am timp sa ma uit la Curb your enthusiasm, care e cam Woody Allen la unele faze, si cred ca ar fi enervat-o.

Surinaams
Cred ca o sa dezvolt o relatie de lunga durata cu bucataria surinameza. Suriname, fosta Guiana Olandeza pentru aficionazii de geografie, e o tzara foarte interesanta din America de Sud. De ce? Conform wikipedia, populatia de mai putzin de juma de milion de azi este compusa din:
- 37% indieni, din est si nord, venitzi prin secolul 19 ca muncitori;
- 31% creoli, adica sclavi din vestul Africii amestecatzi cu olandezi, altzi albi, evrei si alte neamuri;
- 15% javanezi, adica indonezieni din Java, muncitori liberi si ei;
- chinezi, evrei, olandezi si amerindieni - restul
Asta inseamna ca, atzi ghicit, bucataria e extrem de interesanta. Am inceput sa o descopar de martzi incoace, si e pana acum o combinatie foarte misto de mancare indiana si chinezeasca, fara sa fie vreuna din ele in mod clar. Iar pretzurile de la restaurantele surinameze rivalizeaza gatitul acasa (cel putzin pentru o persoana).
Exercitziu: incercatzi sa va aducetzi aminte maine de numele Spang Makandra. Daca nu va iese Spam Macabra, repet, Spam Macabra, va dau o bere cand vin in RO.

PS: Va rog ajutor cu limba romaneste in Google, ca ma pregatesc, cu smerenie si sperantza, sa apas pe butonul portocaliu marcat cu "PUBLICARE POSTARE"...

6 comments:

Getuta said...

Bai pitics, io am schimbat limba intr-o zi cind am scris blogul meu din contul tau :) de ibook. E foarte simplu, te loghezi si pe urma te duci la "tabloul de bord" si se schimba de acolo...Prostila !!!

Unknown said...

salut fa, nu am mai stiut cum sa dau de tine(pe YM nu te-am mai vazut. vreau sa itzi zic si eu LA MULTZI ANI! Sa fii fericit si sanatos. pupa si getutz.
dan si cristina

Unknown said...

Mersi Dan, n-am fost pe messengere intr-adevar, bizi cu diverse chestii... Va pupam, si cand mai mergetzi prin Belgia noi suntem la o aruncatura de batz!

Unknown said...

pai noi vom fi in zona intre craciun si anul nou.daca sunteti prin zona poate bem o BR. Pupam

Unknown said...

clar! ar fi misto. mobilul tau e tot ala care se termina in 171? sa-tzi trimit un sms cu numarul meu.

Unknown said...

Acelasi, nu l-am schimbat