Saturday, May 12, 2007

UPC

... e meseriashi!
Marti am comandat online TV + Internet de la ei, si vineri aveam TV iar sambata a sosit un pachet ca o servieta mare alba din carton cu modem de cablu, cabluri, suruburi, adaptoare, splittere si alte nebunii, pentru ca in dulcele stil olandez de do-it-yourself sa-tzi pui singur internet.
15 de minute mai tarziu mergea, asa ca am luat si un router adsl wireless, care inseamna ca potzi scrie blog cu fundul bine infipt in canapeaua din camera dinspre gradina :) Evident a trebuit sa ma lupt un pic cu router-ul pana a mers, asta din cauza ca modem-ul se binduia pe MAC-ul vazut prima oara si apoi la altii nu mai voia sa dea, deci au trebuit pupate si resetate dimpreuna. Scuzatzi abuzul involuntar de limbaj extra-tehnic.

In alta ordine de idei, am mai explorat zona pe-aicea, si este un loc deosebit de bun ca sa stai. La cam 5 minute cu bicicleta e un parc dragutz, in jur e plin de magazine: un supermarket Albert Heijn chiar in coltzul strazii, iar la distantza de mai putzin de 1 minut de usa casei se afla cate vreo mai multe magazine cu fructe si legume, macelarii, baruri si restaurante. Asta inseamna ca nu mai tre sa-mi iau si branza si berea si carnea si portocala de la Albert, cum era pe Nieuwe Kerkstraat, ai de unde alege la greu, mai ales ca unele din magazine sunt "normale" iar altele arabesti si est-asiatice. In plus, misterul branzei a fost rezolvat: branza romaneasca "de Sibiu" este vanduta aici sub numele de feta de oaie, si potzi sa juri cu gura plina (de branza!) ca e la fel. Care e deosebit de bine. Pasta de mici inca n-am gasit, decat de mici turcesti :) si o sa vedem maine cum iese, cel mai probabil ca un super-kebab la gratar.

Breaking News!
Pentru cei care au trait sub o piatra in ultimele doua saptamani, va anuntz ca celebra formatie Opus, autorii hit-ului Life is life din anul 1985 au anuntzat un gigantic turneu de revenire. Am selectat cu atentie una din pozele speciale din campania de promovare a turneului:


Poze noi:
- colegii Getutzei de la eBuddy
- poze de cand a fost in Romania
- house-warming party (vedetzi la sfarshit)

2 comments:

Alexandru said...

Hm, prin Bucuresti, daca zici UPC ... iti umpli jumate de frigider cu "carne", ca ei au cumparat Astralul etc.
Legat de explorat zona, exploreaza cel mai mult, ca sa stii ce sa-mi zici si mie de zone etc cand o sa caut si eu :D.
Btw...poza nu e dintre cele din Romania cand a fost Getuta pe acolo...?

Unknown said...

Super tare, sa va simtti bine acolo ;).