Sunday, March 18, 2007

paddy's day

Ma doare capu in mod existential, desi intre cele 12-15 beri nu s-a strecurat decat un Jameson. In mod ciudat, ultimul album Watain pare sa ajute.

In mod previzibil, ieri a fost St. Patrick's, zis si Paddy's Day. Am fost intr-un bar zis Tig Barra (in irlandeza: Barry's House) cu Barry, Pranjal, Cedric (belgian doctorand in clima de acum 10000 de ani! - pacat ca nu are si o mustatza pe masura) cu Marion, Kinga si un stol intreg de unguri, un portughez consultant SAP mutat aici o luna care avea de pedalat 40 de minute pana acasa, si cel mai probabil si altii pe care momentan i-am uitat.
A fost muzica live toata seara, si niste irlandezi de varsta mijlocie dansau genial, asa ca ne-am apucat si noi sa dansam pe "Dirty old town" (ascultati aici). Prea tare!
Dupa cum se vede in figura alaturata, Barry s-a mucificat complet, in adevaratul spirit irlandez:


Ma apuc de uploadat poze, dupa cum am promis. Aparent muzica chiar ajuta la durerea de cap. Brb.


E unu noaptea acum si am terminat de pus pozele. Am suferit toata ziua ca un caine; e greu sa fii irlandez.
Intre timp am vazut doua filme, Husbands and wives si A scanner darkly. Trebuie sa cumpar VALIS si alte carti ale lui PKD.

Vremea aici e de-a dreptul geniala, in felul ei. Soare, senin, si-un vant de-a dat-o jos pe Getuta de pe bicicleta, palanca la pamant, peste punga cu cumparaturi de la Albert. Apoi, totu bine frumos, si deodata program de grindina 5 minute, asa, de relaxare. Juma de ora mai tarziu, soare, flori, pasari, si apoi iar grindina, tot 5 minute.

In alte stiri, Getuta are o bicicleta noua de ieri, sa aibe sfantu petrica grija de ea (ele)!

Pozele, dupa cum urmeaza:
- cu tramvaiul pana la servici, la Optiver, niste poze prin cantina, si inapoi acasa; featuring noua mea pereche de cizme, absolut bestiale:


- cateva poze facute in centru in Amstelveen, un fel de suburbie a Amsterdamului

- si unele facute intr-o plimbare dupa servici prin Leiden, un orasel universitar la 30 de minute cu trenul de Amsterdam

- un mini-cartier rezidential langa gara in Maarssen, un orasel langa Utrech (unde se afla depozitul companiei care ne-a mutat lucrurile); featuring prima bicicleta a Getutei, care a sfarsit abandonata in strada timp de cateva zile, in fatza casei

- apropo de casa, poze cu apartamentul din Nieuwe Kerkstraat 114

- de ziua lu petrica si a poporului frate irlandez; featuring Barry the irish person like himself si 200 de euro

- o cina mexicana gatita de o unguroaica (Kinga), doi indonezieni (Alex si un nume prea complicat pentru finele urechi europene), un indian (Pranjal - cel cu tricou verde in pozele de Paddy's Day) si un roman (eu)

- si pentru cei care nu au primit deja link-ul, poze de pe drumul Bucuresti-Amsterdam, apartamentul de aici, iar la final un mic tutorial educational

Eet smakelijk!

No comments: