Monday, May 07, 2007

Casa noua

Da, deci ne-am mutat intr-un final.

Sambata am fost la IKEA si am cumparat tacamuri, vesela, vase de bucatarie, cuvertura + perne canapea, scrumiere, lumanari, rame pentru poze si un milion de alte lucruri.
Seara am avut o mica petrecere de inaugurare, cu Barry, Tracy (numele ei chinezesc imi scapa), Pranjal si maica-sa. Am gatit ca un erou patru feluri de mancare si cred ca au fost apreciate :) S-a terminat pe la 4 si ceva, cu Barry dormind pe canapea. Cadou de casa noua: o shapca roz cu steagul italiei pe ea, din Roma, de la Barry. Yay!

Duminica am dormit aproape toata ziua, iar Getuta a carat ca un erou un gratar (de barbecue) prin tot orashul pe bicicleta, cu copii mici razand de ea pe strada :)) In ciuda ploii am facut un gratar in curte, care a iesit destul de bine, dar mai avem de invatzat!

Cum nu avem internet acasa inca o sa fie mai dificil cu pozele si blogurile in urmatoarea perioada. Caveat emptor.

2 comments:

Alexandru said...

Bravo bravo :).
Va tineti de chefuri a?:P
Nu s-au luat vecinii de voi ca-i afumati etc?

Unknown said...

Deloc. Ce ei n-au gratar? Aicea nu e tzara de-aia de constipatzi :)