Wednesday, May 02, 2007

Poze, apartament


Sunt poze noi in albumele:
- Rotterdam, incepand de aici
- random amsterdam incepand de aici, cu gradina (plantage) din capatul strazii, niste hoteluri acvatice (altfel cunoscute sub numele de vase de croaziera), poze la Getuta la servici (eBuddy) si ziua Reginei

Casa noua
Da, asta seara am luat cheile de la noul apartament si am petrecut vreo 5 ore facand curat si mutand mobila prin el, si mai avem macar inca pe atat. Merita insa, pentru ca apartamentul ni se pare tare misto. Abia astept sa afum vecinii cu gratare in curte si sa-i tampesc de cap cu chitara :)
Poze noi aici.

4 comments:

Alexandru said...

Super fain apartamentul. Sunt curios cat ar fi chiria pentru ceva asemanator in Romania :).
Sa-l ocupati sanatosi sa zic asa :p.

Unknown said...

Mersi :)
Daca afli zi-mi si mie!

Carmina said...

misto apartamentul, dar e ceva ce n-am inteles: ce e cu chiuveta aia langa pat?!!??!?! si mi s-a parut ca am mai avzut una langa sifonier

Unknown said...

vezi ca pozele de la sfarsit sunt foarte vechi, au macar un an de zile.
primele din album sunt facute ieri seara, si asa e cum arata acum :)