Tuesday, May 01, 2007

Noutatzi

Vad ca lumea s-a obisnuit cu binele si desi nu comenteaza nimeni pe blog, daca ma opresc din scris pentru vreo saptamana incep sa primesc amenintzari.
Deci desi nu prea e mare lucru de spus, tre sa scriu.

Mutare
Azi ar trebui sa ne mutam in apartamentul din de Pijp; asta inseamna ca mergem acolo si:
- constatam starea in care se afla, daca au facut ce trebuiau sa faca (varuit, curatzat mobila, scos vechituri, schimbat lucruri stricate etc)
- facem o lista cu lucrurile din apartament pe care le luam in primire, un fel de inventar contrasemnat de ambele partzi
- primim cheile
Cand toate-s in regula tre sa-i sun pe cei de la Allied sa ne aduca lucrurile din depozit, care o sa fie mare bucurie pentru ca o sa umplu casa de amplificatoare.
poza_amp
Revenim cu stiri.

Queen's Day (Koninginnedag)
Adica ziua reginei, o nebunie de portocaliu, muzica live (latino, tehno & house) si prea multa bere. Din cauza ca eram cam obositzi, eu avand si o bronshita ceva, nu ne-am aberat prea mult; o sa pun in curand cele 5 poze pe care le-am facut :)

Din categoria...
- "privitzi si va minunatzi": niste poze facute de colegul meu Michael in Noua Zeelanda;
- "random metal band of the week": Demilich, o trupa de death metal cu un fel de cult-status. Enjoy!

2 comments:

Alexandru said...

Hehe, sunt curios in cat timp iti iei amenda pentru deranjarea linistii publice cu muzica prea tare :D.

Alexandru said...

Hm, si cum adica nu comenteaza nimeni nimic, eu ce sunt aici, :(( nimic? Ma striga pe mine lumea pe strada "nimeni" dar asta nu inseamna ca...